Szybkie powiększenie masy mięśniowej uzyskać można przez indywidualnie dobrane treningi personalne

Zestawy ćwiczeń właściwie dla treningów na masę powinny uwzględniać różnice pomiędzy ćwiczeniami na maszynach, a ćwiczeniami na wolnych ciężarach (sztangi, hantle). Techniki treningów na masę mają swoje zalety i w sposób specyficzny oddziałują na kształtowanie się masy mięśniowej. Właściwy dobór ćwiczeń przez indywidualnego trenera zawsze jest zestawiany z odpowiednią dieta, która wpłynie na rozbudowę masy mięśniowej.

Ćwiczenia na maszynach i wolnych ciężarach

Prawidłowo wykonywane zestawy ćwiczeń na wolnych ciężarach dają dobre rezultaty. W wyposażonej kompleksowo siłowni we Wrocławiu, możesz ćwiczyć z hantlami i sztangami, które osobiście dla Ciebie wybierze trener. Wolne ciężary działają na wiele grup mięśni i nadają się do ćwiczeń mięśni, które nie tylko chcemy rozbudować ale również wzmocnić, by stabilizowały sylwetkę. Zarówno ćwiczenia na maszynach jak i wolnych ciężarach mają swoje wady i zalety.

Dodaj komentarz



Realizacja:
Pozycjonowanie stron AFTERWEB